Esteu aquí

El Prat commemorarà el Dia de la Prescripció Social amb un acte al Cèntric

L’acte comptarà amb testimonis de la comunitat i la participació de professionals de l'atenció primària

divendres, 1 març, 2024 - 13:45

El proper dimarts, 12 de març, de 9 a 13 h, el Cèntric Espai Cultural acollirà l’acte de commemoració de Dia de la Prescripció Social, al Prat.

La prescripció social és una estratègia transversal amb la qual professionals d’àmbits molt diversos orienten les persones usuàries perquè facin activitats i utilitzin recursos comunitaris (esportius, culturals, de millora personal , etc...) del seu entorn més proper amb l’objectiu que adquireixin hàbits de vida saludables i augmentin el contacte social per assolir un millor grau de benestar.
Aquest acte proporcionarà una oportunitat per aprendre més sobre els diferents aspectes de la prescripció social amb testimonis de la comunitat i la participació de professionals de l'atenció primària, administracions i entitats.

Inscripcions

Si voleu participar, podeu fer la vostra inscripció a través del següent enllaç.

Més informació, visiteu aquest enllaç.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 15 juny, 2026 - 14:15

Més de 20 persones participen en la taula comunitària de Sant Cosme

La taula comunitària continua consolidant-se com un espai de participació,...

divendres, 12 juny, 2026 - 14:30

Comença el servei de socorrisme i de vigilància a la platja

El dissabte 13 de juny s'inicia aquesta servei que, aquesta temporada, tindrà...

dimarts, 19 maig, 2026 - 09:30

Healthy/Offline Families: un estiu per compartir hàbits saludables en família

Les activitats son gratuïtes i les inscripcions s’obren a partir de l’1 de...