Esteu aquí
Arribada del Cos de Carrabiners al Prat

Acte que dona a conèixer d’una forma lúdica la presència fins al 1940 del “Cos de carrabiners de costes i fronteres” a la nostra localitat, nom que va variar la llarg dels seus 110 anys d’existència. L’objectiu era posar fre al creixent contraban que es produïa a les nostres platges, tan properes a Barcelona i que tan negativament afectava a la Hisenda Pública.
L’acte recrearà de forma teatralitzada, l’arribada i desplegament del primer destacament de carrabines al Prat. Seguidament es podrà veure la confrontació entre carrabiners vs. Contrabandistes.
Atenció: Durant aquest acte hi haurà detonacions i soroll fort.
L'organització recomana a les persones amb problemesd'audició o amb sensibilitat auditiva, en especial a lespersones grans i la mainada, que s’adoptin les mesures deprecaució adients en els actes amb participació de trabucaires
Activitats relacionades
Tarda en família - Descobreix el teu ADN
Tipus: Proposta
Quan: 08/10/2026 de 17:30 a 18:30 h
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Inscripcions Obertes
Club de lectura: Llegim cròniques
Tipus: Proposta
Quan: Del 08/10/2026 - 18:00 h al 10/12/2026 - 20:30 h
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Inscripcions Obertes
Club de lectura Enjoy Reading
Tipus: Lectura
Quan: 08/10/2026 de 18:30 a 20:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín