Esteu aquí

Quines estratègies de l’Agenda 2030 i Urbana et semblen més rellevants?

Les 456 propostes s’han transformat en 86 estratègies

Imatge gràfica del procés Construeix les Agendes 2030 i Urbana  fase Suports de la ciutadania

dimarts, 12 desembre, 2023 - 12:45

Després de la fase de creació de propostes per la construcció de les Agendes 2030 i Urbana entrem en la fase de suports. Entre finals d’octubre i principis de novembre, es van recollir 456 propostes que després de la valoració tècnica s’han convertit en 86 estratègies.

Fins al 22 de desembre,  la ciutadania pot mostrar quines li semblen més importants o prioritàries a través dels seus suports. Cada persona del Prat, major de 16 anys, té un màxim de 20 suports, que es distribueixen en:

  • 4 suports per les propostes vinculades al bloc de Persones (ODS 1. Fi de la pobresa, 2. Fam zero, 3. Benestar i Salut, 4. Educació de qualitat i 5. Igualtat de gènere),
  • 4 suports per al bloc de Planeta (ODS. 6. Aigua neta i sanejament, 12. Consum i producció responsable, 13. Acció climàtica, 14. Vida terrestre i 15. Vida submarina),
  • 4 suports per al bloc de Partenariat (ODS 16. Pau, justícia i institucions sòlides i 17. Aliança pels objectius) i
  • 8 suports per al bloc de Prosperitat (ODS 7. Energia neta i sostenible, 8. Treball digne i creixement econòmic, 9. Indústria, innovació i infraestructures, 10. Reducció de les desigualtats i 11. Ciutats i comunitats sostenibles).

Els suports es poden realitzar a través de la plataforma Participa 311 El Prat.

Tota la informació sobre els procés de construcció de les Agendes 2030 i Urbana a elprat.cat/construeixlesagendes.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 24 octubre, 2025 - 20:45

Més de vint representants de projectes teatrals participen a la trobada “Entre Bambolines”

La Clara Cols va ser l'encarregada d'acompanyar i guiar a les diferents...

divendres, 24 octubre, 2025 - 13:45

Joves del Prat donen vida al curtmetratge “Raíces Flamencas” dins del projecte Contraplà

Un grup de joves de l’Esplai GISC del barri de Sant Cosme i de l’entitat Saó Prat, han participa...

divendres, 24 octubre, 2025 - 09:45

El Consell de l’FP subratlla la posada en marxa de la Comissió de Planificació de l’Oferta

El Plenari del Consell de l’FP el considera un espai de treball clau per...