Esteu aquí
Estètica insostenible. Primera trobada/taller i entrega dels lots

Què hi ha darrera d’una peça de fruita? En aquesta pregunta es basa Estètica insostenible, el projecte de Marién Moreno seleccionat a la modalitat de Fotografia i Societat de la convocatòria de projectes artístics /Unzip 2023.
L’objectiu del projecte és fer reflexionar sobre les implicacions que té el sistema alimentari actual, utilitzant la fotografia com a eina d’expressió i canal de comunicació.
En aquesta primera trobada, l'artista farà una breu presentació del projecte i la proposta d'un divertit taller que ens convida a explorar la nostra pròpia bellesa i fer-nos reflexionar sobre si el que fem amb algunes app de filtres és el que es fa amb la fruita que comprem a les botigues. El taller finalitzarà amb l'entrega d'uns lots de productes "imperfectes" per veure que és el que poden fer les participants amb allò que es considera no apte per al seu comerç, degut única i exclusivament a la seva aparença.
-
Accessible
Activitats relacionades

El llenguatge del cos
Tipus: Proposta
Quan: Del 05/06/2025 al 19/06/2025
On: Centre Cívic Palmira Domènech

Tardes Joves al Ribera
Tipus: Proposta
Quan: 05/06/2025
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa

Construïm el Pla Jove 2025 -30: taula participativa per...
Tipus: Proposta
Quan: 06/06/2025 de 17:00 a 19:00 h
On: Cases d'en Puig. Serveis de Ciutadania. Edifici annex.