Esteu aquí

Juguem a estimular la ment

Il·lustració digital

Aquesta píndola sobre aplicacions per treballar la memòria s'ha dissenyat per brindar als participants eines i estratègies pràctiques per millorar i exercitar la memòria.

Durant el taller, es presentaran diferents aplicacions mòbils i digitals dissenyades específicament per estimular i enfortir la memòria i alhora es realitzaran exercicis pràctics amb les aplicacions, on els participants podran posar en pràctica les estratègies i tècniques apreses. A més de les aplicacions específiques, el taller també s'enfocarà a l'ús general de la tecnologia per millorar la memòria.

Es proporcionaran consells sobre com organitzar la informació digitalment, com utilitzar recordatoris i alarmes als dispositius mòbils, i com aprofitar les funcions de calendari i agenda per administrar eficientment les tasques i els esdeveniments.

En acabar , els participants tindran una comprensió més profunda de com funciona la memòria i comptaran amb una varietat d'eines i aplicacions per exercitar-la i millorar-la. Estaran millor equipats per mantenir la seva ment activa i àgil, i podran aplicar les estratègies i tècniques apreses a la seva vida diària.

 

  • Accessible

  • Ludoteca infantil

Cursos relacionats

Mapping en família: dibuixos, formes i llum

Tipus: Informàtica, internet i noves tecnologies
Quan: 21/02/2026 de 17:00 a 19:30 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

Inscripcions Tancades

IA i Fotografia

Tipus: Fotografia i audiovisuals
Quan: Del 02/03/2026 al 23/03/2026
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

Inscripcions Obertes

Connecta Jove a la Palmira 2on grup

Tipus: Informàtica, internet i noves tecnologies
Quan: Del 03/03/2026 al 28/04/2026
On: Centre Cívic Palmira Domènech

Inscripcions Obertes

Iniciació a la cianotípia

Tipus: Fotografia i audiovisuals
Quan: 07/03/2026
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

Inscripcions Obertes