Esteu aquí

La fira de Festa Major tornarà a ser inclusiva pels infants amb hipersensibilitat sensorial

La prova pilot es va dur a terme a l’any 2019 i enguany torna després de dos anys d’aturada per la pandèmia

dimecres, 21 setembre, 2022 - 10:45

El proper divendres 23 de setembre, de 17 a 19 h de la tarda, la fira de Festa Major tornarà a funcionar sense música, sirenes ni llums. L’objectiu d’aquesta iniciativa, que es va posar en marxa per primera vegada a l’any 2019 com a prova pilot, és afavorir la participació dels infants amb hipersensibilitat sensorial en aquest espai festiu propi de la Festa Major.

Aquesta acció, acordada i ben acollida per les entitats de firaires, és una proposta de la Taula d’accessibilitat local per tal d’afavorir la inclusió d’aquells infants amb hipersensibilitat auditiva i sensorial, i també amb trastorns de l’espectre autista.

Franja horària escollida

La franja horària escollida pretén que els infants amb hipersensibilitat sensorial puguin compartir l’espai firal amb la resta de ciutadania. El propòsit és fomentar la convivència entre persones diverses i sensibilitzar i fer visible a les persones amb aquest tipus de diversitat funcional.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 maig, 2025 - 13:15

El Prat commemora el Dia contra la LGTBIfòbia amb activitats per a tota la ciutadania

El hashtag #OrgullPrat tornarà a ser el fil conductor de totes les accions a...

dimecres, 14 maig, 2025 - 11:30

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2025-2026 es podran tramitar del 15 al 31 de maig

La sol·licitud només es pot fer telemàticament a través de l’aplicatiu...

dimecres, 14 maig, 2025 - 09:30

El "Connecta Jove" torna a fomentar l’aprenentatge i la interacció entre jovent i gent gran en l’àmbit de les noves tecnologies

Alumnat de diferents instituts ha impartit sessions sobre eines digitals als...