Esteu aquí

Continuen les feines per convertir totes les calçades de la ciutat en vies pedalables

Les tasques consisteixen en senyalitzar amb els pictogrames de velocitat 30, els patinets i bicicletes així com dur a terme feines de manteniment dels carrils bici.

Coronel Sanfeliu

dijous, 21 juliol, 2022 - 09:45

Aquesta setmana s’engega una nova fase de pintura viària a la ciutat: es tracta de la implantació de nous pictogrames que senyalitzen la velocitat de la via, 30 km/h, i els dibuixos dels patinets i les bicicletes.  D’aquesta manera, es reforça la informació sobre la nova normativa que obliga els patinets elèctrics a circular per la calçada i es potencia també el ús de bicicleta a tots els carrers. En el cas dels patinets, recordem que només hi pot viatjar una persona per vehicle i és molt recomanable l’ús del casc.

D’altra banda, i també durant aquest període, s’inicien les feines de manteniment dels carrils bici,  que consistiran en repintar-los i s'actualitzaran les senyals existents en aquests trams de carril bici, així com implantar-hi també els nous pictogrames de patinet amb l’objectiu de mantenir-les en bones condicions i proporcionar la informació bàsica d’aquestes vies de circulació.

En ambdós casos, els treballs es desenvoluparan duran el dia i també les nits, sempre buscant el millor moment per alterar mínimament la circulació de vehicles. En el cas que sí s’hagi de tallar algun tram, es donarà a conèixer a través dels mitjans de comunicació de l’Ajuntament.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 23 juliol, 2025 - 08:45

El Prat estrena la Ronda Nord i guanya amb ella un nou accés als grans eixos viaris del nostre entorn

La nova connexió, que ha suposat una inversió de tres milions d’euros, forma...

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:45

Nou sentit de circulació al polígon Urgoiti per millorar la seguretat viària

Les intervencions es completaran la propera setmana i afavoreixen la connexió...
garbelladora amb.jpeg

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:00

Finalitzen les tasques de neteja de la platja arran de l’episodi de fortes pluges

L’AMB ha dut a terme treballs intensius per retirar la gran quantitat de...