Esteu aquí
Castell de Focs de Festa Major
L’espectacle de focs d’artifici tanca simbòlicament la nostra Festa Major. El castell es dispararà simultàniament des de diferents indrets de la ciutat de manera que tothom pugui veure una part, o si teniu possibilitats, els cincs castells alhora.
Els espais on es dispararan seran els patis de les escoles Jaume Balmes, Pepa Colomer, Jacint Verdaguer i Josep Tarradellas, així com la zona de darrera de l’Església. L’espectacle està dissenyat per la Pirotècnia Igual i pensat específicament per als espais on es dispararan així com perquè es puguin veure des de la distància i des del balcó o el terrat de casa.
Es recomana que, per gaudir de la pirotècnia, no us aproximeu als llocs de dispar sinó que busque els terrats dels vostres edificis, sortiu als balcons o busqueu places amb bona visibilitat.
Quan acabin l’espectacle començarem el compte enrere perquè la propera festa major sigui la que tota la ciutadania del Prat espera i ens puguem retrobar i abraçar-nos de nou.
Activitats relacionades

Els Castellers del Prat al carrer !
Tipus: Proposta
Quan: 25/04/2025 - 18:00 h
On: Pl. Sant Jordi

XVI Jornada Tothom Educa
Tipus: Jornada
Quan: 26/04/2025 de 9:00 a 13:30 h
On: Institut Escola Pepa Colomer

Festes del barri Sant Jordi-Ribera Baixa: Mostra de dansa
Tipus: Festa popular
Quan: 26/04/2025 de 10:30 a 12:30 h
On: Plaça Sant Jordi