Esteu aquí

La gespa de la plaça de Catalunya estarà tancada temporalment

Es realitzaran feines de sembra de gespa natural i s’afegirà una capa d’enceball. Per aquest motiu, estarà totalment prohibit trepitjar la zona, ja que s’ha d’esperar que les llavors germinin i l’herba creixi.

Plaça Catalunya

dimarts, 26 abril, 2022 - 13:15

Durant les pròximes setmanes, estarà totalment prohibit trepitjar la gespa de la plaça de Catalunya. Amb l’objectiu de preparar-la per a l’estiu, s’han de fer feines de sembra per aconseguir que la gespa torni a créixer en bones condicions.

Les feines consisteixen en sembrar, juntament amb l’aportació d’una capa final d’enceball quan s’acaben d’escampar les llavors. Un cop s’ha fet aquesta primera fase, s’ha d’esperar que germini i l’herba creixi. Perquè això succeeixi, s’ha de mantenir la terra humida i no trepitjar-la. Al cap d’un mes, aproximadament, s’espera que la gespa ja estigui creixent i visible.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...

dimarts, 14 juliol, 2026 - 14:15

L’Ajuntament del Prat posa la primera pedra d’una nova promoció d’habitatges de lloguer assequible

L’edifici, que acollirà 8 habitatges al carrer de Vicente Ferrer, es farà amb...