Esteu aquí

Tractament fitosanitari a l’arbrat al voltant del CEM Sagnier els Jardins d’Àngel Guimerà

Dijous i divendres, en jornada nocturna, es realitzaran actuacions als arbres d’aquestes zones com a mesura preventiva pel control de l’assecada dels xiprers.

Xiprers

dimecres, 20 abril, 2022 - 10:15

Demà, a partir de les 22 h i fins a les 6 h del matí, començaran les feines del tractament fitosanitari dels arbres que voregen l’entorn del CEM Sagnier i els Jardins d’Àngel Guimerà. Es tracta d’una actuació preventiva per evitar l’assecada dels xiprers en aquestes zones.

Els productes que s’utilitzaran són: un fungicida ALIETTE WG (matèria activa: Fosetil_AL 80%) i l’adob BROTAVERD (matèria activa: Cu 1,8% + Mn0.8% + Zn 0,5%).

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 23 octubre, 2026 - 12:30

El carrer del Riu Llobregat ja compta amb nous ressalts de seguretat a la carretera

El model està dissenyat per fer disminuir la velocitat dels vehicles, evitar...

dijous, 15 octubre, 2026 - 18:15

L’Ajuntament renova plaça d'Espanya per recuperar el seu paisatge verd

Les actuacions es duen a terme després dels danys causats pel temporal de...
Prat Espais

dilluns, 5 octubre, 2026 - 14:45

Ajuts al lloguer: s’obre la convocatòria 2026 de subvencions per al pagament del lloguer d’habitatges de la borsa de mediació

També són vigents els ajuts a persones propietàries que incorporin habitatges...