Esteu aquí

Primers projectes acabats dels pressupostos participatius

Ja s’han instal·lat bancs al camí de la platja i aparcaments de bicicleta en entorns escolars, així com assecadors de banyadors als centres esportius de la ciutat

Bancs camí de la platja

dijous, 24 febrer, 2022 - 11:00

Tres de les propostes votades per la ciutadania del Prat en els pressupostos participatius de l’actual mandat 2020-2023 ja són una realitat. Es tracta de tres projectes de petita inversió, els primers que s’han executat:

- Instal·lació d’assecadors de vestits de bany als tres centres esportius municipals que disposen de piscina (CEM Estruch, Sagnier i Fondo d’en Peixo). Són petites màquines centrifugadores que s’han col·locat dins dels vestidors i als passadissos que faciliten l’extracció d’humitat dels banyadors en pocs segons.

- Augment del nombre d’aparcaments per a bicicletes al voltant dels centres educatius, amb l’objectiu de promoure l’ús d’aquest mitjà de transport entre l’alumnat, les famílies i el professorat.

- Instal·lació de bancs al llarg del camí de la platja, des de la Granja de la Ricarda i fins al Cementiri del Sud / tanatori.

Amb aquestes tres actuacions ja executades, ara en queden 22 per realitzar, dues de gran inversió i la resta de petita. L’Ajuntament ha destinat 2,5 milions per a implementar aquestes actuacions proposades per la ciutadania i que tenen com a objectiu millorar l’espai públic. Podeu consultar l’estat de la resta de propostes a la plataforma web Plataforma Participa 311.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 12 desembre, 2025 - 11:15

El Prat presenta “Més Pratencs”, un projecte per transformar i modernitzar els polígons industrials

Una actuació estratègica que destinarà més d’1,2 milions d’euros a la...

dijous, 11 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova les jardineres de la ciutat

L’objectiu de l’actuació és millorar notablement les jardineres de la ciutat...
Imatge gràfica podcast 20.30 Ràdio Agenda Urbana

dimarts, 9 desembre, 2025 - 14:00

Estrenem podcast amb els ODS com a protagonistes

20.30 FM Ràdio Agenda Urbana