Esteu aquí

Disponibles els dos primers podcasts de “Girem al món”, el programa de cooperació de les entitats i la comunitat educativa

dijous, 18 novembre, 2021 - 14:30

Ahir es va emetre a El Prat Radio, el segon capítol de “Girem el Món”. Un projecte intergeneracional i d’aprenentatge on les entitats de cooperació duen a terme una acció formativa a l'alumnat de la ciutat per compartir continguts i aprenentatges sobre Justícia Global, Drets Humans i Pau.

L’objectiu és que el jovent s’impliqui en una mirada crítica dels problemes i les situacions que es donen al món i tinguin una mirada crítica.

A més, també es tracta d'una formació de El Prat Ràdio sobre comunicació radiofònica, tipus de llenguatge, elaboració de guions i altres eines, que els seran de gran ajut per poder desenvolupar nous programes en el futur.

Inicialment, hi participaran al voltant de 23 alumnes de tres centres escolars: l’Escola Ntra. Sra. del Mar, Mare de Déu del Carme i Institut Baldiri Guilera. Tot i això, les places es poden ampliar en el futur.

A la pàgina web del projecte podreu escoltar els programes de ràdio emesos fins el dia d’avui. Al programa d’ahir van participar el consultor de cooperació, Miquel Carrillo i les entitats Yamuna, El Prat amb El Sàhara i el Comitè de Solidaritat amb Amèrica Central. Durant el programa es va parlar de cooperació, música, recomanacions de llibres i pel·lícules.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:30

Comencen les activitats i jocs d'aigua a la piscina del Fondo d'en Peixo, oberta a tothom

Aquesta piscina romandrà oberta juliol i agost amb activitats dinamitzades i...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:15

El Prat destina 5.000 euros a la reconstrucció de Veneçuela després del terratrèmol

L'Ajuntament també posa a disposició dels afectats suport psicològic i s...

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...