Esteu aquí
El Cine de Frida #EnFemení: "Jacqueline Sauvage ¿víctima o culpable?"

Des del Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa ens sumem a la commemoració del Dia internacional per a l'eliminació de la violència contra les dones, impulsant diverses propostes al voltant del 25 de novembre, en el marc del projecte #EnFemení.
En aquesta ocasió, organitzem de forma compartida amb l'Associació de Dones Progressistes Frida Kahlo un cinefòrum per reflexionar entorn la pel·lícula "Jacqueline Sauvage: ¿víctima o culpable?".
Jacqueline Sauvage és mare de família i víctima de violència de gènere. Després d'una brutal pallissa, posa fi a la vida del seu marit i botxí. Condemnada a 10 anys de presó, comença a néixer un moviment social impulsat per les seves pròpies filles, que defensa la idea que Jacqueline va actuar com va actuar únicament com a defensa.
Aforament limitat.
-
Llenguatge de signes
Activitats relacionades

Felicita la Veïna: Scrap per Nadal amb Myscrap_blue. 02
Tipus: Proposta
Quan: 15/10/2025
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Inscripcions Tancades

Exposició Oberta: Allò que el mirall no diu: un...
Tipus: Proposta
Quan: 16/10/2025
On: Centre Cívic Palmira Domènech

Tècniques de relaxació per afrontar un procès de...
Tipus: Proposta
Quan: 16/10/2025 de 10:00 a 12:00 h
On: Centre de Promoció Econòmica