Esteu aquí

L'Escola d'Arts en Viu completa els concerts de primavera

Tercer concert dels alumnes del programa avançat al Cèntric

dimecres, 2 juny, 2021 - 10:00

Dissabte 29 de maig es va celebrar a l'auditori del Cèntric el darrer concert que L'Escola d'Arts en Viu ha programat aquest curs per al seu alumnat del programa avançat de música. El primer d'aquests concerts va ser un concert de pianistes que es va dur a terme el dia 18 de març, el segon va ser un concert d'instrumentistes de vent metall, guitarra i cant que es va dur a terme el dissabte 15 de maig, i el darrer ha estat aquest, en el qual s'ha pogut escoltar les interpretacions d'alumnes de clarinet, flauta travessera, trombó, violí,  percussió i piano.

L'alumnat va interpretar obres d'estil preferentment clàssic, d'autors com Robert Schumann, Gabriel Fauré, Isaac Albeniz o Anton Dvorak, tot i que també hi va haver algunes interpretacions d'obres d'arrel popular com la melodia tradicional irlandesa que va servir per tancar el concert.

L'Escola d'Arts en Viu està organitzant un bon nombre d'actuacions de dansa, teatre i mùsica per tancar aquest curs escolar, després que en el passat curs 20-21 no és pogués fer un tancament presencial.  En aquestes actuacions podrà participar-hi tot l'alumnat que no és del programa Avançat i que fins ara no ha tingut l'oportunitat de tocar en públic a causa de les restriccions covid.

Podeu veure el concert aquí.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 26 febrer, 2026 - 09:00

La IA aplicada a la salut omple l’aforament en la segona sessió de l’Aula de Salut

La segona sessió de l’Aula de Salut d’enguany va abordar un tema d’actualitat i d’impacte creixent ...

dimecres, 25 febrer, 2026 - 16:00

El 'Macetohuerto' del Ribera continua germinant

L’alumnat de l’IFE de Les Salines hi ha fet una nova formació, oberta a les...
centric_connexions_conflicte_2025

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:00

Els rituals: fil conductor del Connexions d'aquest any

El projecte que coordina el Cèntric, i en el que participen els instituts de...