Esteu aquí

Finalitzen els processos teatrals de tardor al Ribera amb la trobada virtual Entre Bambolines

Aquest divendres s'estrena la Mostra Teatral #EnFemení, i ja estan disponibles al web totes les presentacions del Paraules a la Fresca d'enguany

dimecres, 2 desembre, 2020 - 10:30

Durant la tardor, al Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa s'han activat diferents propostes teatrals, en les que han participat integrants de les diferents companyies i grups de teatre en residència al Centre Cívic. En aquestes setmanes estem tancant els que han estat dos processos formatius acompanyats per artistes escènics, amb l'objectiu d'acompanyar i apostar pel creixement de la comunitat teatrera del Ribera, que s'engloba dins el projecte Entre Bambolines.

Presentacions del Paraules a la Fresca vinculat al projecte Camins Vius del Teatre L'Artesà

Cada divendres des de fa dos mesos, s'han anat compartint en format virtual les presentacions del Paraules a la Fresca d'aquest estiu,  que ha estat vinculat al projecte Camins Vius del Teatre L'Artesà. El procés de creació va estar acompanyat per l'artista David Espinosa, i va culminar amb vídeo-creacions de les participants, en les que hi trobem reflexions sobre el teatre i un replantejament de les moltes maneres de portar-ho a escena. Les participants d'aquesta proposta són: Jorge Lorenzo, Yolanda Domènech, Xavi Hortal, Emma Ardarri, MªJose Ibáñez, Angeles Inguanzo, Gemma Cobo, Isaac Patón. Podeu trobar les presentacions aquí.

Estrena en format virtual de la Mostra Teatral #EnFemení

A l'octubre es va reprendre el laboratori teatral que es va veure interromput al març, en el context del cicle #EnFemení. Es tracta d'una proposta on s'ha experimentat des de les emocions i vivències de les participants, apropant-se d'aquesta manera al teatre social. Davant la situació actual de pandèmia, la peça que s'ha treballat al laboratori és una reflexió sobre els efectes de les nostres accions en el planeta. Amb un toc d'ironia, mostra un breu recorregut per les vivències de les protagonistes durant els mesos d'estat d'alarma, en un marc de denúncia per les agressions mediambientals i socials que ens poden haver portat a aquests desequilibris, provocant malalties, pandèmies i un gran impacte social.

Les participants de la mostra són: Gemma Cobo, Luisa Contreras, Madaly Ortiz i Lluisa Pujol. L'activitat ha comptat amb l'acompanyament de l'associació Espai La Tregua, i el tancament ha estat una presentació enregistrada, que s'estrenarà aquest divendres 4 de desembre, en format virtual al nostre web i les nostres xarxes socials: Instagram i Facebook.

Finalitzem l'any amb la trobada online Entre Bambolines

Per finalitzar l'any amb la comunitat teatrera del Centre Cívic, ens trobarem virtualment per compartir projectes, intercanviar inquietuds i planificar les propostes a fer de forma compartida, durant la propera temporada. Enguany comptarem amb l'actriu i docent teatral Gemma Charines, per reflexionar sobre les arts escèniques en època de covid. 

Compartir

Noticies relacionades

El Prat Nocturn 2025_Llarg

divendres, 16 gener, 2026 - 08:00

El Prat Nocturn 2025 ja és al web: L’any dels 15

El Prat Nocturn 2025 ja es pot viure també en format digital. Podeu veure l’itinerari complert d’aquest any, L’any dels 15,  a la pàgina web El Prat ocult, amb t...

dijous, 15 gener, 2026 - 15:00

El pintor Josep Bages serà recordat als jardins de davant la Torre Muntadas, que des d’avui porten el seu nom

“És la nostra manera de retre-li homenatge en una ciutat que fomenta i estima...

dijous, 15 gener, 2026 - 10:15

Arrenca la novena edició de l’Aula de Salut al Prat

La programació anual de la novena edició de l'Aula de Salut facilita la...