Esteu aquí

El Cinema Lliure a la Platja suspèn les sessions d'aquest estiu

S'havia de celebrar els 3 primers divendres d'agost a la platja de Can Camins

dijous, 23 juliol, 2020 - 11:30

Davant la situació sanitària i la incertesa de les properes setmanes s'ha decidit suspendre el cicle de Cinema Lliure a la Platja

Aquesta mostra gratuïta de cinema independent s'havia d'haver celebrat els 3 primers divendres d'agost al vespre a la platja del Prat.

Redacció de l'aforament a la platja

Els municipis metropolitans afectats per les restriccions de la Generalitat front als rebrots de COVID-19 i que tenen platja (Badalona, Sant Adrià, Barcelona, el Prat i Viladecans) han acordat reduir un 15 % l'aforament de les platges. L'objectiu és reforçar la seguretat sanitària davant dels rebrots de COVID-19 detectats a diversos municipis metropolitans.

La mesura s'ha pres de manera conjunta entre aquests 5 municipis amb l'objectiu d'unificar criteris i, alhora, evitar l'efecte crida d'una platja respecte d'altres, que s'hagués produït si una d'elles tingués mesures menys restrictives que la resta.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 18 juliol, 2025 - 10:45

La Festa Major 2025 comença a desvetllar algunes novetats!

Del 26 al 29 de setembre la ciutat celebra la festa més xamosa i galana

dilluns, 14 juliol, 2025 - 09:30

La literatura i les sèries, protagonistes d'una nova edició dels Vermuts de sèrie

La cinquena edició dels Vermuts de sèrie omple la terrassa de la Palmira de...