Esteu aquí

L’oficina de turisme de Can Camins obre de nou al públic

També es pot tornar a gaudir de les vistes privilegiades del Mirador de l’Illa, al qual s’accedeix a través del centre d’informació turística

dimecres, 8 juliol, 2020 - 10:15

L’oficina d’informació turística de Can Camins va tornar a obrir les portes el passat 6 de juliol, després de més de tres mesos tancada al públic. L’horari d’atenció és el mateix que abans de la crisi sanitària, de dilluns a diumenge d’11 a 14 hores.

Per garantir la seguretat de visitants i treballadors cal seguir una sèrie de mesures higièniques i de distanciament. Poden entrar al local, com a màxim, tres persones a la vegada, cinc si són de la mateixa unitat domèstica, i és obligatori dur mascareta i rentar-se les mans amb el gel hidroalcohòlic que es proporciona allà mateix.

Situada a la carretera de la Platja, davant de la pineda de Can Camins, l’oficina de turisme proporciona als visitants tota la informació necessària per gaudir dels espais naturals, els edificis d’interès, els miradors, els itineraris, la gastronomia i les activitats culturals pratenques.

El mirador més alt del delta del Llobregat

A través de l’oficina de Can Camis es pot accedir al Mirador de l’Illa que, amb una alçada aproximada de 20 metres, ofereix unes vistes magnífiques dels elements més emblemàtics de la zona, com la pineda, la platja del Prat, la finca de la Ricarda o la casa Gomis i la seva espectacular coberta ondulada.

El Mirador de l’Illa es pot visitar durant l’horari d’obertura de l’oficina de turisme i les normes de seguretat són les mateixes. Durant l’agost només s’hi podrà accedir els dissabtes i els dies festius.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 23 maig, 2025 - 10:30

Els Espais Naturals del Delta del Llobregat estrenen l’experiència gamificada i interactiva anomenada Peripècia adreçada al públic familiar

Es tracta d'un joc ideat per la cooperativa pratenca Domingo Recreativos que...

dimecres, 14 maig, 2025 - 16:00

La Diputació de Barcelona i l'AMB uneixen esforços per fomentar el turisme sostenible al Delta del Llobregat

El projecte està dotat amb 2 milions d’euros de fons europeus Next Generation...

divendres, 11 abril, 2025 - 12:45

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...