Encara que no hi ha activitat presencial, es manté la relació amb la ciutadania i s’oferiran propostes "online"

imatge bibliolab

dimecres, 25 març, 2020 - 09:15

A causa de la situació excepcional de confinament que viu la ciutat, els centres culturals estan tancats i sense activitat presencial.

El Teatre L’Artesà, La Capsa, el Cèntric Espai Cultural i els centres cívics han hagut de suspendre tota la programació durant aquests dies i això es mantindrà fins que no s’aixequi l’Estat d’Alarma. L’Escola d’Arts en Viu roman tancada, l’oferta formativa d’hivern ha quedat pendent de realitzar les darreres sessions...  Davant d’aquesta situació els equips de cada centre estan treballant des de casa per buscar noves dates de programació i trobar fórmules que permetin la possibilitat de retornar entrades adquirides o canviar-les quan es puguin confirmar noves dates de funcions i concerts. 

A més els equips de cada centre cultural mantenen la dinamització dels seus projectes comunitaris i estan en permanent relació amb tot el seu entorn: entitats, col·lectius, persones...  Cada centre anirà penjant a la seva web i a les seves xarxes socials propostes i  accions que permetin aquesta relació de proximitat entre els serveis culturals i la ciutadania, en una dimensió molt comunitària.

Estigueu atentes a les vostres pantalles!  #AlPratEnsCuidem ​

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 10 setembre, 2026 - 14:45

Un recorregut conegut, una història renovada: torna El Prat Nocturn

El teatre i la història ompliran els carrers de la ciutat amb personatges,...

dijous, 10 setembre, 2026 - 10:15

Cloenda Healthy/off line families

El projecte va finalitzar amb la participació de 26 persones entre infants,...

divendres, 31 juliol, 2026 - 18:15

Videojocs&Música celebra una nova edició amb tallers, una jam session i una mostra final

Durant el mes de juliol, el cicle va reunir tallers, activitats obertes i una...