Esteu aquí
El cine de Frida: El cuento de la doncella

L'Associació de Dones Progressistes Frida Kahlo treballa des de fa anys amb l'objectiu de potenciar l'associacionisme i la participació entre les dones i, sobretot, d'impulsar i desenvolupar una cultura d'emancipació, alliberadora i d'integració no sexista entre les persones.
Cada primer dimecres de mes, l'Associació Dones Progressistes Frida Kahlo organitza un cinefòrum per reflexionar i intercanviar experiències i opinions a partir de les pel·lícules i documentals que es projecten. En aquesta ocasió, El cuento de la doncella de 1990.
En un món futur, només algunes dones poden tenir fills. Són les anomenades "donzelles", que només poden tenir relacions sexuals amb la finalitat de procrear i han de cobrir-se amb una túnica vermella que les identifica i impedeix que altres homes puguin veure-les. Una d'elles, Kate, després de ser lliurada al Comandant Fred, tracta d'escapar d'aquest món totalitari, encara que sap que pot costar-li la vida, com li recorden constantment els cadàvers penjats en els filats que envolten l'estat de Gilead.
Us sona la història? És la primera adaptació a la pantalla del llibre de Margaret Atwood de 1985 que ara és ben conegut per la sèrie El cuento de la criada.
-
Accessible
Activitats relacionades
L'Orquestra de Barri al centre cívic
Tipus: Proposta
Quan: 30/09/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Fem Tribu
Tipus: Proposta
Quan: Del 01/10/2026 al 30/12/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Trobada de costura a màquina
Tipus: Proposta
Quan: Del 02/10/2026 al 21/12/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa