Esteu aquí

Comencen les proves per a la millora ambiental del tram final del riu

Entre l’1 de juny i el 31 de juliol s’abocarà a Molins de Rei aigua regenerada provinent de la depuradora del Prat

Imatge del tram final del Llobregat. (Foto: ACA)

dimecres, 5 juny, 2019 - 08:15

Entre l’1 de juny i el 31 de juliol s’aportarà aigua regenerada a l'assut de Molins de Rei del riu Llobregat, amb l’objectiu d’avaluar les possibles millores en la qualitat de l’aigua del darrer tram del curs fluvial. Durant aquests dos mesos, el 50% del cabal del riu entre Molins de Rei i la desembocadura serà d’aigua regenerada produïda a l’Estació Regeneradora d’Aigua (ERA) de la depuradora del Llobregat, situada al Prat. 

Aquesta mesura, impulsada pel Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, s'implementa a través de l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) i l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), amb la col.laboració del Departament de Salut de la Generalitat i de l’operador Aigües de Barcelona.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 23 maig, 2025 - 10:30

Els Espais Naturals del Delta del Llobregat estrenen l’experiència gamificada i interactiva anomenada Peripècia adreçada al públic familiar

Es tracta d'un joc ideat per la cooperativa pratenca Domingo Recreativos que...

dimecres, 14 maig, 2025 - 16:00

La Diputació de Barcelona i l'AMB uneixen esforços per fomentar el turisme sostenible al Delta del Llobregat

El projecte està dotat amb 2 milions d’euros de fons europeus Next Generation...

divendres, 11 abril, 2025 - 12:45

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...