Esteu aquí

Jornada amb joves per compartir experiències sobre els estudis postobligatoris

dimecres, 15 maig, 2019 - 11:00

El 9 de maig es va celebrar la II Jornada Joves amb Futur, un acte impulsat pel departament d’Educació de l’Ajuntament del Prat, el Servei Educatiu del Departament d’Educació de la Generalitat i l’Associació SaóPrat, en col·laboració amb el Pla d’Actuació de Sant Cosme.

Durant la trobada es van compartir algunes experiències i es va reflexionar sobre aquells aspectes que incideixen positivament a l’hora de cursar estudis postobligatoris. Es van mostrar als nois i noies de la ciutat diferents experiències de la mà dels mateixos protagonistes que van compartir amb la resta la seva trajectòria formativa i laboral.

La jornada va començar amb un joc de preguntes i respostes amb les quatre persones joves que aportaven la seva experiència, i a continuació es va obrir un torn obert de paraula. Finalment, es va explicar un conte popular per compartir una idea: el que puntualment ens aporta un benefici, a llarg termini ens pot fer dependents i ens dificulta avançar. Per això es va concloure que és important tenir disponibilitat per aprendre i millorar constantment. 

L’activitat es va organitzar en el marc del Projecte de suport a la postobligatòria i del Pla Educatiu d’Entorn de Sant Cosme. 

Compartir

Noticies relacionades

centric_cloenda_connexions_2026_3

dimecres, 20 maig, 2026 - 10:00

El projecte Connexions acomiada l'edició d'enguany amb la tradicional trobada al Cèntric

Els instituts participants han posat en comú els seus treballs, que han girat...

dimarts, 19 maig, 2026 - 09:30

Healthy/Offline Families: un estiu per compartir hàbits saludables en família

Les activitats son gratuïtes i les inscripcions s’obren a partir de l’1 de...

dijous, 14 maig, 2026 - 12:30

El curs sobre hàbits saludables tanca la seva primera edició amb aforament complet

La primera edició del curs Hàbits saludables: autocura i resiliència per a...