Esteu aquí

Passat festes es canviarà la tanca opaca de l'avinguda per una de filferro, que permetrà veure-hi a través

L'espai de les futures calçades es pavimentarà amb formigó i permetrà el pas dels vehicles d'emergències

divendres, 21 desembre, 2018 - 13:45

A partir del 7 de gener començarà la darrera fase de les obres del tram central de l'avinguda de la Verge de Montserrat. L'actuació més visible serà la substitució progressiva de l'actual tanca perimetral metàl·lica, que és opaca, per una altra de filferro, que permerà veure-hi a través. 

La vorera serà de 3,5 metres enlloc dels 5 actuals, ja que la nova tanca s'acostarà aproximadament 1,5 metres als edificis. Tot i així, serà més ampla que les voreres de l'avinguda abans de l'inici de les obres. 

Els vehicles que aparquen al tram afectat per les obres seguiran accedint als pàrquings particulars a través de les voreres i se'ls deixarà prou espai de maniobra perquè puguin entrar i sortir dels guals. 

L'espai de les futures calçades de l'avinguda es pavimentarà amb formigó, de manera que hi podran circular els vehicles d'emergència, com els bombers, en cas necessari. 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:45

Nou sentit de circulació al polígon Urgoiti per millorar la seguretat viària

Les intervencions es completaran la propera setmana i afavoreixen la connexió...
garbelladora amb.jpeg

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:00

Finalitzen les tasques de neteja de la platja arran de l’episodi de fortes pluges

L’AMB ha dut a terme treballs intensius per retirar la gran quantitat de...

dimecres, 16 juliol, 2025 - 10:00

Al setembre, nova línia de subvencions per adaptar taxis a les persones amb diversitat funcional

Amb aquesta convocatòria, es vol garantir una ciutat més inclusiva, amb...