Esteu aquí

Més de 15.000 persones van rebre formació en hàbits saludables i consum el curs passat

L'Educació per a la salut, eix vertebrador de les polítiques municipals de Salut Pública i Consum

"Prevenir l’ansietat en situacions difícils" es va fer de manera pilot a l’Institut Baldiri Guilera i l’Institut Ribera Baixa, el curs passat

divendres, 19 octubre, 2018 - 07:00

Els Serveis de Salut pública i Consum de l’Ajuntament del Prat ofereixen als centres educatius, entitats  i col·lectius formació gratuïta en l'adquisició d’hàbits saludables.

Podeu fer una ullada al catàleg El Prat Educa 2018-2019 (apartats Educació per a la Salut  i Assessorament i suport sobre programes de salut als centres).

Durant el curs anterior, més de 15.000 persones entre alumnat, professorat i famílies es van beneficiar de les diferents sessions organitzades.

Àmbits formatius com la  tinença responsable d’animals, consum, cuina i alimentació saludable, vacunació escolar, prevenció de la càries, valoració de menus escolars, primers auxilis, cardioprotecció, gestió emocional, afectivitat, relacions i sexualitat, prevenció de les conductes addictives, etc. són plenament consolidades al nostre municipi, en totes les franges d'edat.

Novetats del curs 2018-2019

Amb la voluntat d’actualitzar i renovar constantment l'oferta, l’equip dels Serveis municipals de Salut Pública i Consum  han dissenyat les novetats següents per a aquest curs:

- Educació infantil: “Àvia, avi, recordem en conjunt”-  Batxillerat: Afrontar l’ansietat en situacions difícilsEscollim en les relacions afectives i sexuals?

Més informació a elprat.cat/salut  i/o salut@elprat.cat

Noticies relacionades

dijous, 15 maig, 2025 - 13:15

El Prat commemora el Dia contra la LGTBIfòbia amb activitats per a tota la ciutadania

El hashtag #OrgullPrat tornarà a ser el fil conductor de totes les accions a...

dimecres, 14 maig, 2025 - 11:30

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2025-2026 es podran tramitar del 15 al 31 de maig

La sol·licitud només es pot fer telemàticament a través de l’aplicatiu...

dimecres, 14 maig, 2025 - 09:30

El "Connecta Jove" torna a fomentar l’aprenentatge i la interacció entre jovent i gent gran en l’àmbit de les noves tecnologies

Alumnat de diferents instituts ha impartit sessions sobre eines digitals als...