Esteu aquí

L’aturada de les obres de la dessalinitzadora allarga el tancament de l’accés a Carrabiners i Semàfor

Carrabiners

dimecres, 17 octubre, 2018 - 09:15

Les obres de reparació de la canonada d'impulsió de la dessalinitzadora metropolitana que porta a terme l’empresa Aigües Ter Llobregat a la platja de Carrabiners s’han aturat. Com a conseqüència, s’allargarà més enllà del que estava previst el tancament de l’itinerari que arriba fins als edificis de Carrabiners i el Semàfor.

Tot i que no hi ha una data definitiva, s’estima que els treballs finalitzaran a mitjan novembre. Mentrestant, restarà obert l’itinerari 3 dels Espais Naturals del Riu, en tot el seu recorregut, fins al mirador de la Bunyola.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 4 juny, 2026 - 12:30

El Prat presenta les actuacions finançades amb fons Next Generation per impulsar un model turístic sostenible al Delta del Llobregat

El municipi ha executat diverses intervencions en natura, mobilitat i...

dilluns, 20 abril, 2026 - 11:45

El GastroFest Carxofa Prat clou les Festes de la Carxofa Prat els dies 25 i 26 d'abril a la Granja de la Ricarda

Amb onze restaurants de la ciutat, la presentació de l’Arròs del Gremi i una...