Esteu aquí

A punt de començar les obres de reordenació dels carrers Girona (entre Ribes de Freser i Aviació) i Tortosa

Renovació dels serveis, ampliació de voreres, plantació d'arbres, endreça de cablejat...

divendres, 21 setembre, 2018 - 10:15

El dimarts 25 de setembre s’iniciaran les obres de reordenació del carrer de Girona - entre els de Ribes de Freser i de l'Aviació - i del carrer de Tortosa. Està previst que les obres finalitzin a la primavera de l’any 2019. 

L’objectiu principal d'aquesta actuació és la renovació dels serveiprincipis del segon trimestre de l’any 2019s de clavegueram i d’aigua potable que circulen pels carrers. Tot i així, el que serà més visible per al veïnat serà l’ampliació de les voreres per millorar l’accessibilitat - caldrà eliminar una franja d'aparcament -, la renovació del paviment i la plantació d'arbres alineats a la vorera. També s’endreçaran els cables aeris de telefonia i electricitat, que quedaran engrapats a les façanes dels edificis.

Mentre durin les obres, aquests carrers quedaran tallats al trànsit, exceptuant l’accés als aparcaments autoritzats, que estarà permès entre les 20h i les 8h de dilluns a dissabte. Els diumenges i festius no hi haurà restriccions en els accessos als aparcaments. 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 12 desembre, 2025 - 11:15

El Prat presenta “Més Pratencs”, un projecte per transformar i modernitzar els polígons industrials

Una actuació estratègica que destinarà més d’1,2 milions d’euros a la...

dijous, 11 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova les jardineres de la ciutat

L’objectiu de l’actuació és millorar notablement les jardineres de la ciutat...
Espais Naturals

divendres, 5 desembre, 2025 - 15:15

La Generalitat prohibeix els accessos al medi natural en 91 municipis, entre ells el Prat, com a mesura preventiva contra la pesta porcina

La mesura se suma al tancament dels Espais Naturals del Delta