Esteu aquí

L’artivisme arriba a Sant Cosme

Per una salut conscient i lliure d’estigmes, cuida-te-les!

Artivisme Sant Cosme, 2018

Mural realitzat al taller Cuida-te-les, 2018

divendres, 14 setembre, 2018 - 11:30

El 4 de setembre el Centre Cívic Delta es va pintar d’artivisme. Amb motiu del Dia de la Salut Mamària i la Prevenció del Càncer de Mama, que es commemora a l’octubre, l’Ajuntament del Prat juntament amb l’AECC Catalunya Contra el Càncer i Areola Grup van organitzar uns tallers de pintura corporal.

Més d’una trentena de dones de Sant Cosme van poder participar tot el matí d’una sessió dirigida per l’artista Zinteta. L’objectiu era crear consciència sobre la salut i prevenció del càncer de mama. A més d’afrontar els prejudicis i estereotips que assetgen la figura femenina.

A la sala d’espera les veïnes van gaudir d’un esmorzar saludable. Alhora que van compartir inquietuds, deixant testimoni a un mural  que recollia les experiències que cadascuna havia viscut. Una oportunitat per expressar-se, per compartir impressions i per fullejar una mostra de llibres sobre el càncer de mama.

 

Art i activisme a la pell del barri. Per una salut conscient i lliure d’estigmes, cuida-te-les!

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...

dijous, 25 juny, 2026 - 13:45

"Vinyetes al barri": l'art urbà i participatiu uneix Sant Cosme i La Botiga a través d'un itinerari visual

Joves del municipi i l'artista RUGHI transformaran l'espai públic aquest...

dilluns, 15 juny, 2026 - 14:15

Més de 20 persones participen en la taula comunitària de Sant Cosme

La taula comunitària continua consolidant-se com un espai de participació,...