Esteu aquí

Inici de les obres de pavimentació de l'aparcament del pàdel

Fins a mitjan març caldrà fer servir l'aparcament del parc del Riu

dimecres, 24 gener, 2018 - 09:00

Aquesta setmana començaran les obres de pavimentació de la zona d'aparcament del club de pàdel del Prat. Els treballs consistiran a substituir l’actual sòl de terra per llambordes de formigó i terra vegetal, que fa menys costòs el manteniment, evita que s'aixequi pols i afavoreix el retorn de l’aigua a l’aqüífer. 

Les obres s’allargaran fins a mitjan mes de març i, durant aquest període, les persones usuàries del pàdel podran estacionar el vehicle a l’aparcament del parc del Riu.   

A través del següent document podeu consultar un plànol explicatiu.

Plànol explicatiu

Obres a l'aparcament del pàdel (pdf - 553230 bytes)

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...