Esteu aquí

El servei d’Assessories Joves renova la imatge

També inclou novetats als serveis que ja estan en marxa

Nova imatge de les Assessories Joves

divendres, 19 gener, 2018 - 12:30

Les Assessories Joves del Lloro ofereixen, des del 2010, un servei d’orientació especialitzat, gratuït i confidencial que proporciona informació i acompanyament en diferents àmbits (formació, ocupació, afectivitat, salut i sexualitat...) als i les joves de la ciutat. Ara, aquest servei renova la imatge i inclou novetats en alguns serveis que ja estan en marxa. 

Principals novetats:

•    S’incorpora a la difusió l’Assessoria Spai Drogues, amb visita al Lloro, els dimecres de 16.30 a 19.00 h.    
•    El SISA (Servei d’Informació sobre Sexualitat i Anticoncepció) canvia de nom. A partir d’ara el trobarem com a SISA, Servei d’Informació sobre Sexualitat i Afectivitat per a joves. Amb el canvi de nom es visualitza el treball que es fa en relació a l’afectivitat de les persones joves, sigui quina sigui la seva identitat de gènere o orientació sexual. 

Trobareu tots els materials de difusió als diferents equipaments de la ciutat.

Per rebre més informació, consulteu els horaris de cada assessoria i demaneu cita prèvia trucant al tel. 93 478 50 77 o enviant un correu electrònic a lloro@joves.prat.cat. També podeu assistir presencialment a les instal·lacions del Lloro.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 8 maig, 2026 - 12:00

Dimarts comencen les inscripcions als casals i colònies d’estiu 2026

Consulteu el catàleg d’activitats, prepareu el vostre usuari d’accés a la...

dimecres, 6 maig, 2026 - 09:30

El Prat celebra el Dia contra la LGTBIfòbia amb diferents activitats durant el mes de maig

El Prat és una ciutat compromesa amb la diversitat sexual, afectiva i de...

dilluns, 20 abril, 2026 - 11:00

El punt d’edició Viquidones Prat ja està en marxa

Tres sessions al Centre Cívic Palmira Domènech han servit per recuperar el...