Esteu aquí

Fotografies guanyadores del 26è Concurs Delta del Llobregat

Les fotos guanyadores i una selecció de les millors imatges del concurs es podran veure a l’exposició del 26è Concurs de Fotografia, del 29 de novembre al 5 de gener al Cèntric

dimarts, 21 novembre, 2017 - 12:30

El Concurs de Fotografia Delta del Llobregat d'enguany ja té obres guanyadores. Per primera vegada el concurs ha estat exclusivament digital i s’estima que aquest fet ha augmentat la participació. En total s’hi han presentat 268 obres de 54 autors i autores, un 30% més que l’edició anterior. 

A la categoria d’Instagram s’ha produït un gran salt quantitatiu i qualitatiu de les fotos participants. Se n'han recollit 230 fotos, un 45% més que l’any passat. 

Cal destacar la gran qualitat de les imatges, en especial a la categoria de caça fotogràfica. 

L'acte del lliurament dels premis es farà el 29 de novembre a les 20h a la sala d’actes de la Biblioteca Antonio Martín.

Les fotos guanyadores i una selecció de les millors imatges del concurs es podran veure a l’exposició del 26è Concurs de Fotografia, del 29 de novembre al 5 de gener al Cèntric.  
 

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 20 abril, 2026 - 11:45

El GastroFest Carxofa Prat clou les Festes de la Carxofa Prat els dies 25 i 26 d'abril a la Granja de la Ricarda

Amb onze restaurants de la ciutat, la presentació de l’Arròs del Gremi i una...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...
El Prat de Llobregat_Entrega distintius PIT i turisme sostenible

dijous, 26 març, 2026 - 10:30

L’Ajuntament del Prat renova el Compromís per a la Sostenibilitat Turística Destinació Barcelona per a la Fira Avícola i Porta del Delta

Tretze equipaments, entitats i empreses de la ciutat també han renovat les...