Esteu aquí

Xerrades per a joves sobre viatges barats i feina a l'estranger

A l'assessoria de mobilitat internacional del Lloro

Imatge d'una de les xerrades.

divendres, 28 juliol, 2017 - 13:00

El període estival ha avivat l’esperit aventurer del jovent del Prat. Els darrers mesos, el Lloro, a través de l’assessoria de mobilitat internacional, ha organitzat dues xerrades, una sobre com viatjar a l’estiu amb un pressupost reduït i l’altra sobre com cercar feina a l’estranger. 

Viatges barats

Durant aquest col·loqui, l’assessora de mobilitat va oferir eines i recursos per planificar un viatge a l’estiu amb un pressupost reduït mitjançant comparadors de preus o plataformes col·laboratives.  

Cerca de feina a l’estranger

En aquesta sessió, organitzada conjuntament amb el Centre de Promoció Econòmica, les persones assistents van conèixer com planificar la seva estada en un país estranger, eines per millorar idiomes, per adquirir noves competències professionals i preparar els documents necessaris per treballar a l’estranger. 

A continuació podeu consultar les presentacions utilitzades amb informació d’interès:
• Viatges low cost 
• Cerca de feina a l’estranger 

L’assessoria de mobilitat està oberta un dimarts cada quinze dies, de 17 a 20 h al Lloro. També s’hi pot contactar a través del correu electrònic a  mobilitat@joves.prat.cat. 


 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 8 octubre, 2026 - 15:15

Participa en l’elaboració del III Pla Local d’Igualtat de Gènere del Prat

El nou Pla incorporarà una perspectiva interseccional per donar resposta a...

dijous, 8 octubre, 2026 - 13:15

El Prat participa en el cicle de tardor de Ciutats Defensores dels Drets Humans

Nontokozo Charity Sedibe-Sabic, activista i defensora dels drets civils a Sud...

dijous, 8 octubre, 2026 - 12:00

Campanya de prevenció de l'Ictus

Dimecres i dijous, 14 i 15 d’octubre, a la plaça Catalunya del Prat de...