Esteu aquí

El carril bici de la platja es prolongarà fins al final del passeig

També es farà un camí de sauló per a vianants

Imatge virtual que mostra com quedarà l'obra un cop acabada.

divendres, 4 novembre, 2016 - 11:30

L'Ajuntament del Prat iniciarà la setmana vinent les obres de prolongació del carril bici del passeig de la platja, que arribarà fins a l'aparcament del final. També es farà un camí de sauló per a vianants. El carril bici, que ara acaba poc abans del CRAM (Centre de Recuperació d'Animals Marins), es prolongarà 1,1 km i estarà asfaltat.

Creació de dues llacunes

La tanca que separa la zona aeroportuària del passeig de la platja es desplaçarà uns quants metres cap a l'interior per donar cabuda a aquests nous espais i, a més, es crearan dues llacunes que s'ompliran naturalment amb aigua del freàtic. Tot al llarg del recorregut es plantarà vegetació pròpia del litoral i s'instal·laran bancs, papereres i fonts. 

Des del carril bici i el camí de vianants es faran accessos a la platja, a l'alçada de cadascuna de les passeres de fusta existents, amb passos zebra pintats a la calçada. Els cotxes, que ara aparquen en línia, ho faran en bateria, passant de 130 a 221 places d'aparcament. 

Les obres estaran acabades abans de l'estiu vinent. 
 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...

divendres, 3 octubre, 2025 - 12:30

Estrella Damm i el Gremi de Restauradors del Prat celebren la 2a edició de la ruta de tapes ‘Del Prat al plat’

Del 3 al 19 d’octubre, 24 establiments del municipi oferiran tapes creatives...

divendres, 19 setembre, 2025 - 15:00

Canvis al servei de tren per obres a l’estació de Castelldefels del 22 al 28 de setembre

El servei entre Gavà i Sitges quedarà interromput i hi haurà autobusos...