L’objectiu del taller de memòria és ajudar al manteniment de la memòria mitjançant exercicis pràctics, alhora que reforcen l’autoestima i la relació social.
S’adrecen a persones majors de 60 anys que desitgin mantenir la seva capacitat memorística i exercitar la seva atenció.
Els tallers no son terapèutics. Per tant, no són adients per a persones amb algun inici de malalties que afectin la memòria, com per exemple l’Alzheimer.
En aquest taller es parla dels factors que influeixen en la pèrdua de memòria i com entrenar-nos per millorar-la. 
Es treballa el com rebem el missatge, on el guardem, i com l’evoquem. Es realitzen exercicis i jocs que estimulen les diferents àrees de la memòria per tal d’activar els diferents mecanismes.

Cursos relacionats

Acompanyament emocional: la base d’una autoestima...

Tipus: Salut i creixement personal
Quan: Del 19/02/2026 al 19/02/2026
On: Virtual a través de ZOOM

Connecta Jove a la Palmira 2on grup

Tipus: Informàtica, internet i noves tecnologies
Quan: Del 03/03/2026 al 28/04/2026
On: Centre Cívic Palmira Domènech

Inscripcions Obertes

Educar en equip, encara que no pensem igual.

Tipus: Salut i creixement personal
Quan: Del 19/03/2026 al 19/03/2026
On: Virtual a través de ZOOM

Inscripcions Tancades

Com fer servir el teu PC?

Tipus: Informàtica, internet i noves tecnologies
Quan: Del 08/04/2026 al 27/05/2026
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

Inscripcions Obertes