Esteu aquí
Memòria - grup 2

L’objectiu del taller de memòria és ajudar al manteniment de la memòria mitjançant exercicis pràctics, alhora que reforcen l’autoestima i la relació social.
S’adrecen a persones majors de 60 anys que desitgin mantenir la seva capacitat memorística i exercitar la seva atenció.
Els tallers no son terapèutics. Per tant, no són adients per a persones amb algun inici de malalties que afectin la memòria, com per exemple l’Alzheimer.
En aquest taller es parla dels factors que influeixen en la pèrdua de memòria i com entrenar-nos per millorar-la.
Es treballa el com rebem el missatge, on el guardem, i com l’evoquem. Es realitzen exercicis i jocs que estimulen les diferents àrees de la memòria per tal d’activar els diferents mecanismes.
Número de sessions: 10.
Cursos relacionats

L’ús o abús de les pantalles a la infància i a l...
Tipus: Salut i creixement personal
Quan: 21/04/2021
On: Virtual a través de ZOOM
Inscripcions Obertes

L’assetjament escolar: un fenomen complex
Tipus: Salut i creixement personal
Quan: 19/05/2021
On: Virtual a través de ZOOM
Inscripcions Obertes

Cuidar la persona cuidadora
Tipus: Salut i creixement personal
Quan: 01/06/2021 de 18:00 a 19:30 h
On: Activitat on line
Inscripcions Obertes

Parlar en Públic, com superar la síndrome de la impostora?
Tipus: Salut i creixement personal
Quan: 02/06/2021 de 18:00 a 19:30 h
On: On line
Inscripcions Obertes