Esteu aquí
Cuina i cultures: 'Dia de las velitas' de Colòmbia

Vine a descobrir els sabors d'alguns dels plats més tradicionals del Nadal colombià, tot descobrint una diada molt especial del país en aquest taller de cuina!
En aquesta sessió ens endinsarem de la mà de Diana Pérez en la màgica tradició del Dia de les Espelmes i la Immaculada, alhora que aprendrem a preparar tamales/hayacas envueltos de maíz, amb tècniques tradicionals com el batut a mà i la cocció en fulles. També cuinarem natillas cremosas i buñuelos esponjosos, clàssics imprescindibles per celebrar Nadal en família. Un espai per compartir, aprendre i gaudir de la cuina casolana i festiva.
Cuina i cultures és un cicle de trobades gastronòmiques per cuinar i alhora compartir i conèixer tradicions vinculades a festivitats significatives d'algunes de les comunitats presents a la nostra ciutat.
Cursos relacionats
Connecta Jove a la Palmira 1er grup
Tipus: Informàtica, internet i noves tecnologies
Quan: Del 13/01/2026 al 24/02/2026
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Inscripcions Obertes
Del patró a la confecció
Tipus: Manualitats
Quan: 26/01/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Més digitals
Tipus: Informàtica, internet i noves tecnologies
Quan: 27/01/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Iniciació als aeris
Tipus: Circ
Quan: 28/01/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa