Esteu aquí
Com fem servir el mòbil?

Taller orientat principalment a persones grans que desitgen utilitzar el telèfon mòbil amb més autonomia i seguretat. S'hi treballaran les funcions essencials del dispositiu, com ara realitzar trucades, enviar missatges, utilitzar WhatsApp, fer fotografies i navegar per Internet, sempre amb explicacions clares i senzilles.
Les sessions són plenament pràctiques i inclouen exercicis guiats que permeten a cada participant avançar al seu propi ritme i resoldre dubtes directament sobre el seu telèfon.
A qui s’adreça? Pensat especialment per a persones grans que volen reforçar la seva confiança i ampliar les seves habilitats en l’ús del telèfon mòbil.
Què es necessita? Cal portar el seu propi mòbil carregat i disposar de les contrasenyes necessàries per accedir a les seves funcions.
A càrrec de Rubén Rois, especialista en educació tecnològica.
Cursos relacionats
Iniciació a la cianotípia
Tipus: Fotografia i audiovisuals
Quan: 07/03/2026
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Inscripcions Obertes
Tast de Roda Cubana
Tipus: Dansa
Quan: 07/03/2026 de 12:00 a 14:00 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Inscripcions Obertes
KIT: Invents interactius (Micro:bit)
Tipus: Informàtica, internet i noves tecnologies
Quan: 14/03/2026 de 10:30 a 12:00 h
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Inscripcions Obertes
Aprofundeix en el disseny 3D
Tipus: Informàtica, internet i noves tecnologies
Quan: 18/03/2026
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Inscripcions Obertes