Esteu aquí

Visita guiada per l'autora a l'exposició fotogràfica "Defensores-dones que lluiten pel cos-territori"

Exposiciò Suds

A Guatemala i Hondures, dones indígenes maies, lenques i garífunes, auto denominades Defensores, lluiten contra l'entrada d'empreses transnacionals que espolien els recursos naturals en territori indígena. Les Defensores  se n’adonen que no és suficient lluitar contra les violències externes, les que venen de les hidroelèctriques, mineres i Estat, si no aborden també les violències patriarcals que viuen en el seu àmbit més proper, a casa, i a les seves comunitats. Perquè han entès que el primer territori que cal defensar és el propi cos.  Les Defensores lluiten pel cos-territori. 

  • Accessible

Activitats relacionades

Bingo Musical Pride

Tipus: Proposta
Quan: Del 26/06/2026 - 18:00 h al 26/12/2025 - 20:00 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

Inscripcions Tancades

Tardes a la plaça

Tipus: Proposta
Quan: Del 30/06/2026 al 21/07/2026
On: OMISC, oficina municipal d'informació de Sant Cosme