Esteu aquí
Tastets de ciència a la plaça

La ciència surt al carrer per fer-nos descobrir, experimentar i jugar!
Tastets de ciència a la plaça és una proposta interactiva i divulgativa per a tots els públics, especialment adreçada a infants, joves i famílies que vulguin despertar la seva curiositat pel món científic.
Durant la tarda, la plaça Jardins del Cementiri Vell acollirà dues paradetes dinamitzades per investigadores i divulgadors, amb activitats sorprenents i participatives:
Pregunta a una científica amb la genetista Roser Coromines, que respondrà preguntes del públic sobre genètica, ADN i herència d’una manera propera i entenedora. A més, les persones que ho desitgin podran deixar preguntes a la bústia del Cicle Ada Lovelace 2025.
Experiments de Neurobiòtica amb OpenBrains. El David i el Daniel, presentaran tres experiències:
- Control d’un braç robòtic amb el cervell
- Connexió remota entre persones a través de la neurotecnologia
- Jocs interactius que es controlen només amb el pensament.
A més, es podrà gaudir d’un espai familiar, un racó amb ombra, coixins, hamaques i jocs pensat per al descans i el joc tranquil, especialment adequat per a famílies amb infants de 0 a 3 anys.
Activitats relacionades
Clown en família amb cia. Bergamotto
Tipus: Circ
Quan: 16/02/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Inscripcions Tancades
Tardes Joves a la Palmira: Creació d'un bingo musical
Tipus: Proposta
Quan: 17/02/2026
On: Centre Cívic Palmira Domènech
L'Orquestra de Barri
Tipus: Proposta
Quan: 18/02/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa