Esteu aquí
Tardes joves a la Palmira: opino, confesso. El test de l'amor

Quina és la recepta de l'amor perfecte? Què series capaç de fer per amor? Què significa l'expressió mitja taronja? Crearem un mural amb preguntes com aquestes sobre els mites de l'amor romàntic.
S'apropa el 14 de febrer i tots són cors, bombons, mitges taronges i prínceps blaus. A la Palmira volem repensar, treballar i parlar de les diferents maneres d'estimar a partir de jocs i activitats. Desglossarem l'amor romàntic i ho mirarem des d'un altre punt de vista. Benvingudes a Sin Valentín!
Les Tardes Joves són un espai de trobada als centres cívics de la ciutat on el joves a partir de 12 anys podeu gaudir de jocs de taula, manualitats, cultura digital, cuina... Nosaltres us proposarem algunes activitats però volem sentir les vostres idees per poder construir aquestes tardes entre totes.
Les tardes joves es realitzen:
Dimarts – C.C Jardins de la Pau
Dimecres - C.C Palmira Domènech
Dijous – C.C Sant Jordi-Ribera Baixa
Divendres – El Lloro
Activitats relacionades

Setmana de la mobilitat sostenible: Pedala i respira
Tipus: Proposta
Quan: 17/09/2025 - 10:30 h
On: Plaça de la Vila

Inscripcions Oferta Formativa Tardor al Centre Cívic...
Tipus: Proposta
Quan: Del 17/09/2025 - 16:30 h al 24/09/2025 - 20:30 h
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa

Visita a l'exposició "Aquí tothom canta!" al Cèntric...
Tipus: Proposta
Quan: 18/09/2025
On: Centre Cívic Palmira Domènech