Esteu aquí
Taller famílies: Coeducació audiovisual

Sessió de PratFamílies, que s'impulsa des de l'AFA de l'escola Sant Jaume, per tractar temes de gènere a partir de la cultura audiovisual.
Centrant l'atenció en l'anàlisi general de la construcció dels arquetips de la masculinitat i feminitat en la infància
Es projectaran diferents fragments audiovisuals (de pel·lícules, sèries, publicitat, campanyes, etc) per identificar el paper de l’audiovisual en la configuración de les indentitats des de la infància, desenvolupar una mirada activa i crítica cap als missatges que transmeten els mitjans audiovisuals. I conèixer els mecanismes de construcció dels personatges de les pel·lícules i la participació en la configuració d’arquetips.
Aquest taller l'impartirà l'entitat Drac Magic, dins de les activitats que s'ofereixen des del Programa de Feminisme i LGTBI, al Catàleg d'Activitats Educatives municipal.
Activitats relacionades

Dia Mundial de la Salut Mental - Acte Central
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 21/10/2025 - 17:00 h
On: Cèntric Espai Cultural

Club de lectura En femení: la veu i la paraula
Tipus: Lectura
Quan: 22/10/2025 - 18:30 h
On: Biblioteca Antonio Martín

Humans 2.0: Edició genètica en persones - Cicle Ada...
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 23/10/2025
On: Centre Cívic Palmira Domènech