Esteu aquí
Sortida de camp: Les aus reproductores i el seu cant

En aquesta sortida podrem observar els ocells que es reprodueixen al Delta del Llobregat. Podrem veure diferents espècies d’ànecs acompanyant els seus pollets i també prestarem especial atenció als ocells de mida petita, aquests, els aprendrem a detectar i identificar pel seu cant.
Cal portar prismàtics. El cicle de sortides ornitològiques és un programa de sortides de camp dedicades a l’observació d’un grup d’ocells determinat. Guiats per un ornitòleg aprendrem a diferenciar les espècies d’aus que ens trobem, i a conèixer les seves característiques físiques, vocalitzacions, alimentació i l’habitat principal.
Punt de trobada: Punt d’informació dels Espais Naturals del Riu. Coordenades GPS 41.312697, 2.115989
Aparcament dels Espais Naturals del Riu (de pagament caps de setmana i festius) Coordenades GPS 41.308806, 2.112025. Des d’aquest aparcament fins el punt de trobada cal caminar 500 m.
Es recomana venir a peu o amb bicicleta. Al costat del punt d’informació disposeu d’aparcabicicletes.
Imparteix: Javier Oliver (Ornitòleg)
Preu: 5 € per persona. Inscripció trucant al 93 479 32 01 o enviant correu electrònic a administracio@consorcidelta.org
Data límit d'inscripció: 13/06/2024
Activitats relacionades
Ska Circus! amb circ de jocs
Tipus: Proposta
Quan: 21/07/2026
On: OMISC, oficina municipal d'informació de Sant Cosme
Vinyetes al barri
Tipus: Proposta
Quan: 23/07/2026 - 09:00 h
On: Punt de trobada: Institut Escola del Prat
Activitat Cancel·lada
Aula (oberta) de creació #8 amb Marcos Morau i La Veronal
Tipus: Proposta
Quan: 23/07/2026 de 20:00 a 21:00 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/sala-gran">Teatre L'Artesà - Sala Gran