Esteu aquí
Sense filtres: Segregació i habitatge

La manera com vivim no és casual: on vivim, amb qui compartim espai i quins serveis tenim a prop condicionen no només les nostres rutines, sinó també les nostres relacions, actituds i opcions polítiques.
En aquesta sessió informal, parlarem de com l’habitatge és un reflex del privilegi social i de com l’urbanisme, els espais públics i els serveis, influeixen en qui som i en com ens relacionem. Una conversa crítica, propera i directa, per entendre com la ciutat modela les nostres vides i com podem repensar-la per fer-la més justa i inclusiva.
Amb Toni Rodon, politòleg català i professor associat de Ciència Política a la Universitat Pompeu Fabra (Barcelona), investigador ICREA Acadèmia i delegat de transferència de coneixement en Ciències Socials i Humanitats.
Aquesta activitat forma part de la programació del Cicle Coordenades: Un mapa per repensar els privilegis.
Cal inscripció prèvia en línia o a la recepció CC Palmira Domènech.
Activitats relacionades
Recepció d'entitats
Tipus: Proposta
Quan: 24/09/2026 de 20:00 a 21:00 h
On: Oficines Municipals del carrer Major 2- 4
23è Clic Prat: Monstra'ns la teva Festa Major!
Tipus: Proposta
Quan: Del 25/09/2026 al 02/10/2026
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Sortida de camp: Observació d’ocells durant la migració...
Tipus: Proposta
Quan: 26/09/2026
On: Espais Naturals del Riu