Esteu aquí
Presentació del llibre "La batalla de Hërdrag" i "Crónicas de Lahn", de Pablo Muñoz Morcillo

Pablo Muñoz Morcillo (Granada, 1978). Vinculat al Prat de LLobregat des de petit, els seus primers textos van prendre forma de cròniques esportives de l'equip de volei, amb un xic d'humor.
Crónicas de Lahn és una novel·la de fantasia èpica que submergeix al lector en una era de conquestes on el conflicte entre dos germans desferma una guerra total. A través d'una narrativa coral sobre la lleialtat i el sacrifici, la trama es desenvolupa com una estratègica partida d'escacs on cada moviment compta i una sola peça pot decidir el destí dels regnes. És l'inici d'una saga que destaca per la seva profunda construcció de món i personatges inoblidables.
La batalla de Hërdrag. En aquesta continuació, el conflicte aconsegueix el seu punt àlgid en un escenari de guerra total i estratègies desesperades. La història aprofundeix en les conseqüències de les decisions preses en el primer lliurament, portant als protagonistes al límit de les seves forces en la mítica muralla de Hërdrag. Una obra carregada d'acció, girs inesperats i una càrrega emocional que redefineix el futur del regne deLahn.
Aquesta activitat forma part del cicle Primavera de Llibres i Lletres.
-
Accessible
Activitats relacionades
Taller de dinamització lectora: "L'illa de la lectura"...
Tipus: Lectura
Quan: 28/02/2026 de 11:00 a 11:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín
Activitat Cancel·lada
Taller de dinamització lectora: "L'illa de la lectura"...
Tipus: Lectura
Quan: 28/02/2026 - 11:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín
Inscripcions Tancades
Marty Supreme
Tipus: Cinema
Quan: 28/02/2026
On: Cinema CAPRI