Esteu aquí
Passejada pels carrers que apareixen a les fotografies de l'exposició "La riuada del 1971"

Passejada pels carrers que apareixen a les fotografies de l'exposició "La riuada del 1971" de Pedro Esteban.
El 20 de setembre de 1971, els aiguats que van assolar Catalunya van causar la riuada més gran del segle XX al riu Llobregat, afectant greument diverses localitats com el Prat de Llobregat.
Aquesta exposició presenta les fotografies de Pedro Esteban, qui amb només 18 anys va capturar la devastació viscuda al poble el 21 de setembre. Les imatges mostren els carrers inundats, els Jardinets i el parc Fondo d’en Peixo coberts per l’aigua, així com els moments de creativitat de la canalla que va aprofitar la inundació per improvisar rais.
A través d’aquestes fotos, Esteban ens ofereix un testimoni de com la vida quotidiana es va veure alterada per la catàstrofe, mostrant tant la tragèdia com la resiliència del poble. Una mirada personal i íntima a un esdeveniment que va marcar la història del Prat.
-
Accessible
Activitats relacionades

Salvem el dofí Ulisses!
Tipus: Proposta
Quan: 31/07/2025
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)

Com es rescata una tortuga marina?
Tipus: Proposta
Quan: 01/08/2025
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)

"Haima de Lectura" a la Biblioteca Antonio Martín
Tipus: Proposta
Quan: Del 01/08/2025 al 29/08/2025
On: Biblioteca Antonio Martín