Esteu aquí
Paraules a la Fresca Virtual

Torna el juliol i torna el Paraules a la Fresca en format virtual! L'edició d'enguany està vinculada al projecte Camins Vius a Casa del Teatre L'Artesà, una experiència artística i formativa que ha portat als grups de teatre amb residència al centre cívic a treballar en un procés creatiu amb en David Espinosa, artista multidisciplinar que tracta de trencar els límits de la teatralitat. A partir de la peça "Conferència Espectacular" el procés ha convidat a les persones participants a reflexionar sobre el teatre i a replantejar les moltes maneres de portar-ho a escena.
El vespre del 24 de juliol, a les 20.30 h, gaudirem de la mostra final d'aquest procés via Zoom. Per gaudir de l'estrena en directe, cal enviar un correu a ccriberabaixa@elprat.cat. Aforament limitat!
Participants de la vídeo-creació: Jorge Lorenzo, Yolanda Domènech, Xavi Hortal, Emma Ardarri, MªJose Ibáñez, Angeles Inguanzo, Gemma Cobo, Isaac Patón.
Activitats relacionades

Los Cuatro Fantásticos: Primeros pasos
Tipus: Cinema
Quan: 25/07/2025
On: Cine Capri

NoDjSession: Mònica Siuraneta
Tipus: Música
Quan: 25/07/2025 de 21:00 a 23:00 h
On: La Capsa
Descobreix el CRAM! (Visita dinamitzada)
Tipus: Proposta
Quan: 26/07/2025
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)