Esteu aquí
Mostra Teatral Virtual #EnFemení

Proposta en línia! - Des del Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa ens sumen, en el marc del projecte #EnFemení, a la commemoració del Dia internacional per a l'eliminació de la violència contra les dones fent diverses propostes al voltant del 25 de novembre.
Presentem en format virtual el resultat del procés teatral realitzat per visibilitzar algunes de les violències quotidianes que ens ha portat el context actual, a partir de les tècniques i dinàmiques que planteja el Teatre de les Oprimides. Així, podreu veure la mostra al nostre web i les nostres xarxes socials: Instagram i Facebook.
Aquest procés ha estat acompanyat per l'Espai la Tregua i han participat, membres d'alguns dels grups i companyies de teatre en residència, així com persones aficionades a les arts escèniques.
Activitats relacionades

Perrunillada: Taller de collage amb el Colectivo Julio
Tipus: Proposta
Quan: 03/07/2025 de 17:30 a 19:00 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

Micro Obert d'estiu amb el Kaddish
Tipus: Teatre
Quan: 03/07/2025 de 19:00 a 21:30 h
On: Centre d'Art Torre Muntadas

Trobada de costura a màquina
Tipus: Proposta
Quan: Del 04/07/2025 al 26/09/2025
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa