Esteu aquí
Mini-Camarlenques i Mini-Camarlencs Reials al Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa

Moltes nenes i nens ajuden cada any a Ses Majestats a preparar i escollir els regals que ens portaran la nit del 5 de gener. Aquestes infants són els Camarlencs Reials, que a les seves escoles parlen dels llibres i contes que més els hi agraden i els recomanen als Mags de l’Orient.
Però els més petits també poden ajudar a Ses Majestats en la seva feina! Per això els infants d’1 a 6 anys, poden participar en una trobada ben especial per conèixer com arriben els Reis Mags a la nostra ciutat, jugar, escoltar contes i convertir-se així en Mini-Camarlenques i Mini-Camarlencs Reials!
Vine al Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa, a escoltar la història de la Nit de Reis i participa d'un taller familiar on donar color als personatges, més populars, dels contes.
-
Accessible
Activitats relacionades

Sortida de camp: Observació d’ocells en pas migratori...
Tipus: Proposta
Quan: 20/09/2025 de 8:00 a 11:00 h
On: Espais Naturals del Riu

22a Trobada de Dones
Tipus: Proposta
Quan: 20/09/2025 de 9:30 a 14:00 h
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa

XVII Obert de Scrabble El Prat 2025
Tipus: Proposta
Quan: 20/09/2025
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa