Esteu aquí
Ludoteca ambiental: sobreviure a la sorra

Durant aquesta sortida els infants es convertiran en exploradors de la platja. A partir d’una sèrie d’experiències i activitats seran capaços d’interpretar el paisatge actual de la platja, la vegetació i les seves característiques i la influència de l’esser humà en aquest entorn.
Es contemplaran totes les mesures preventives necessàries per al desenvolupament d'aquesta activitat donada la situació de pandèmia sanitària de la COVID19. La capacitat de l'aforament de l'activitat s'establirà segons les restriccions vigents en el moment de fer l'activitat.
La ludoteca ambiental de la platja ofereix un munt de propostes per gaudir en família per aprendre moltes coses sobre la nostra platja, la natura i el medi ambient, mentre juguem i fem activitats.
ACTIVITAT GRATUÏTA, adreçada a infants de 5 a 10 anys.
-
Accessible
Activitats relacionades

TALLER DINAMITZAT PATI OBERT: Taller d'estels
Tipus: Jocs
Quan: 26/06/2025 de 18:00 a 20:00 h
On: Escola Charles Darwin

Torneig Volei Platja 4x4
Tipus: Acte esportiu
Quan: 28/06/2025
On: Platja del Prat (accés 14)

Visites guiades familiars al CRAM
Tipus: Proposta
Quan: 28/06/2025
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)