Esteu aquí
Ludoteca ambiental: El peix viatger

A través d'un conte, un joc de taula, la història d'una anguila i el seu viatge a través dels mars coneixerem les característiques del nostre litoral.
Es contemplaran totes les mesures preventives necessàries per al desenvolupament d'aquesta activitat donada la situació de pandèmia sanitària de la COVID19. La capacitat de l'aforament de l'activitat s'establirà segons les restriccions vigents en el moment de fer l'activitat.
La ludoteca ambiental de la platja ofereix un munt de propostes per gaudir en família per aprendre moltes coses sobre la nostra platja, la natura i el medi ambient, mentre juguem i fem activitats. Es realitzaran més activitats divendres 25 de juny, dissabtes 19 i 26 de juny i diumenges 20 i 27 de juny.
ACTIVITAT GRATUÏTA, adreçada a infants de 5 a 10 anys.
-
Accessible
Activitats relacionades
Jugateca del parc Nou: L’Espai el Niu ens visita
Tipus: Proposta
Quan: 30/05/2026
On: Parc Nou
Jugateca de la platja: Fora plàstics
Tipus: Jocs
Quan: 31/05/2026
On: Can Camins. Oficina de Turisme
TALLER DINAMITZAT PATI OBERT: Matí amb els Castellers...
Tipus: Jocs
Quan: 31/05/2026
On: Escola Jacint Verdaguer