Esteu aquí

"A la fresca", amb l'Ana Caruezo

Temes: Cultura
Categories: Centre Cívic Palmira Domènech
TIPUS: Proposta
Per a qui: Adult, Gent Gran

És la ciència tan objectiva com ens han fet creure sempre? Sovint es presenta com a neutra, però la realitat és que també està impregnada de les creences, valors i opinions de qui la fa. En aquesta trobada "A la fresca" parlarem de com els biaixos de gènere han influït (i encara influeixen) en la recerca científica, especialment en l'àmbit de la salut i el cos humà.

Farem un petit viatge històric per entendre com han anat canviant les idees al voltant del cos de les dones i com això ha afectat el coneixement mèdic. També explorarem com aquests biaixos impacten tant en el diagnòstic com en el tractament de dones i homes.

Una invitació a mirar la ciència amb ulls crítics i obrir el debat sobre com podem construir un coneixement més just i inclusiu.

"A la fresca", trobades al voltant de diferents temes d’interès, en un espai obert de diàleg i d’aprenentatge compartit. En aquesta ocasió parlarem amb la divulgadora científica Ana Caruezo.