Esteu aquí
La Cocina de mi Vecina: postres de Perú

'La Cocina de mi Vecina' és un espai de trobada, que s'inicia el 2019, per intercanviar receptes i compartir sabers gastronòmics entre veïnes i veïns dels barris que envolten el Centre Cívic, i enfortir les relacions veïnals.
Ara aquest espai és en línia i les participants han dissenyat la dinàmica de les següents sessions: l'hem anomenat Desafiament Mundial. Cada quinze dies, alguna d'elles prepara en directe a la cuina del Ribera, un plat d’algun país del món, mentre la resta del grup l’acompanyen des de casa gràcies al ZOOM. Poden ser postres o plat principal! El desafiament consisteix en que a cada sessió s'estableix mitjançant un sorteig el plat i el país que ha de protagonitzar la següent recepta, i la persona que ha de cuinar, que també es decideix per sorteig, disposa de dues setmanes per preparar-se! En aquesta ocasió toquen postres de Perú.
Si sou veïns i veïnes dels barris Sant Jordi –Ribera Baixa i Sant Cosme i esteu interessades a participar en la proposta, poseu-vos en contacte amb nosaltres al correu ccriberabaixa@elprat.cat o al telèfon 93 479 45 35.
Activitats relacionades

Socorrista per un dia
Tipus: Proposta
Quan: 03/07/2025 - 10:30 h
On: Torre de vigilància de l’accés 22

Perrunillada: Taller de collage amb el Colectivo Julio
Tipus: Proposta
Quan: 03/07/2025 de 17:30 a 19:00 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

Txabi Franquesa presenta "Escocía"
Tipus: Proposta
Quan: 03/07/2025 de 21:00 a 22:30 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/sala-gran">Teatre L'Artesà - Sala Gran